Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Tarifació social

Sol·licitud per a l’aplicació de la reducció dels imports o quotes d’algunes activitats municipals, atenent a la situació sòcio-econòmica d’una unitat familiar o de convivència. 
La tarifació social, si s’atorga, serà vàlida per a la persona sol·licitant i tots els membres de la unitat familiar inclosos en aquesta sol·licitud i serà aplicable als preus públics que expressament es determini i que es detallen a les ordenances fiscals reguladores del preu públic per la prestació de serveis d’educació, esports, cultura i joventut.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física.
 
Quan es pot demanat?
Quan es consideri oportú.
La tarifació social serà aprovada des de l'1 de gener fins al 31 de desembre, per a sol·licituds enviades abans de finalitzar l'any i en el cas d'entrar la sol·licitud començat l'any serà aprovada des del dia del registre de la sol·licitud fins al 31 de desembre del mateix any. 
Es recomana entrar les sol·licituds entre els mesos de novembre i desembre per a renovacions de tarifació social.  
 
Preu 
Aquest tràmit és gratuït.
 
 

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Fotocòpies de la declaració de renda de tots el membres de la unitat familiar.
- Justificants d’ingressos percebuts per qualsevol concepte (nòmines, pensions, prestacions d’atur, etc.). 
- Fotocòpia dels DNI/NIE dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys.  
- Justificants d'inscripció en l’Oficina de Treball de la Generalitat.
- Full de vida laboral dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys.  
- Sentència de separació o divorci i conveni regulador.
- Despeses de lloguer o prèctec hipotecari de l'habitatge.  
- Fotocòpia de l’impost sobre béns immobles (IBI) si és d’altre municipi diferent al de Cerdanyola del Vallès.
- Altra documentació (especificar).
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic