Qui ho pot demanar?
Les persones estrangeres que hagin residit a Espanya durant un any i hagin sol·licitat l'autorització per residir-hi, almenys, un altre any.
Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.
Preu
Taxa fixada per la Generalitat de Catalunya.
Observacions
Abans de presentar la sol·licitud a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, cal sol·licitar una entrevista personal amb el Servei Municipal d’Immigració que assessora en el procés de sol·licitud, revisa la documentació. L
’Ajuntament disposa de 30 dies hàbils per a la realització de l’inspecció ocular de l'habitatge i del document proposta per enviar a la Direcció General per a la Immigració.
En algun moment del procés un tècnic municipal haurà de fer una visita a l'habitatge.
Per a qualsevol tipus de consulta, la persona interessada es pot adreçar a:
PROGRAMA MUNICIPAL D'IMMIGRACIÓ
av. Espanya 6-C. Àrea Social
tlf: 93 580 88 88 ext. 4008
correu electrònic: immigracio@cerdanyola.cat
Emissió i notificació de l'informe per part de la Generalitat de Catalunya
El Departament de Benestar Social i Família, mitjançant la Direcció General per a la Immigració, emetrà un informe d’adequació de l’habitatge favorable o desfavorable en funció que s’acrediti suficientment la seva idoneïtat per atendre les necessitats del reagrupant i les dels familiars reagrupats.
L’informe es fonamentarà en la documentació que acompanyi la sol·licitud, en l'informe tècnic elaborat per l’Ajuntament on la persona reagrupant tingui el seu domicili habitual i, si és el cas, en la informació consultada a altres Administracions o organismes. Aquest informe s’enviarà a la persona estrangera sol·licitant per via postal o via electrònica segons el que s’hagi fet constar en el formulari de sol·licitud.
Transcorreguts 30 dies hàbils des de la data de presentació de la sol·licitud, i en cas de no haver rebut notificació de l’informe sol·licitat, es pot consultar l’estat de la tramitació trucant al telèfon 012.