Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Autoliquidació de taxa per a processos selectius de personal treballador

AQUEST TRÀMIT ESTÀ FORA DE SERVEI. Cal demanar la l'autoliquidació mitjançant el tràmit "Instància genèrica de Recursos Humans".

La participació en un procés selectiu de personal treballador requereix dos tràmits:

1. La sol·licitud del full d'autoliquidació de la taxa i el seu pagament. Cal tenir en compte que atès que el pagament de la taxa és requisit obligatori per a l’admissió en la convocatòria, cal demanar el full de liquidació dintre del termini d’inscripció a aquesta.
2. La inscripció a la convocatòria mitjançant el tràmit Convocatòries de selecció de personal.


L'import dels drets examen processos selectius i/o promoció interna, segons ordenança municipal núm. 6, són:

Grup A1/L1 - 31,63€
Grup A2/L2 - 31,22€
Grup B - 31,22€
Grup C1/L3 - 21,07€
Grup C2/L4 - 15,84€
Grup sense titulació - 10,55€

Estan exempts del pagament de la taxa per drets d’examen, les persones que es trobin en situació de desocupació o atur i que no rebin cap prestació econòmica o, en cas de rebre-la, aquesta sigui d’import igual o inferior al Salari Mínim Interprofessional. Per justificar l’exempció cal aportar el certificat emès per l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) o de l’INEM que acrediti l’acompliment del requisit.

En cas que la persona interessada decideixi renunciar a la seva participació en el procés selectiu una vegada ja hagi rebut el full de pagament de la taxa o, fins i tot, quan ja hagi fet el pagament, és imprescindible la comunicació d'aquesta renúncia mitjançant el tràmit Instància genèrica de Recursos Humans per tal de procedir a l’anul·lació de la taxa o a la devolució de l’import pagat, si escau.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física.

Quan es pot demanar?
Dintre del termini de la convocatòria.

Preu
L'import establert a la convocatòria.

Com es pot demanar?
Es recomana consultar en el web municipal l'apartat de l'oferta pública de la SEU ELECTRÒNICA per tal de conèixer la informació referent a la convocatòria en la qual es vol participar (codi, descripció del lloc de treball o plaça, import de la taxa, termini d’inscripció, etc.).

PAS 1. Sol·licitud d’autoliquidació de la taxa.
Mitjançant la pestanya TRAMITAR AMB CERTIFICAT d’aquesta pantalla, emplenar les dades d’aquesta sol·licitud i trametre-la a l’Ajuntament.

PAS 2. L’Oficina d’Atenció Ciutadana remetrà el més aviat possible el full de pagament al correu electrònic que s’hagi fet constar a la sol·licitud.

PAS 3. El pagament de la taxa s’ha de fer en el termini de deu dies des de la seva emissió i es pot fer presencialment a qualsevol entitat bancària, mitjançant caixer automàtic o banca electrònica.

Una vegada fet el pagament, ja es pot procedir a fer la inscripció a la convocatòria mitjançant el tràmit Convocatòries de selecció de personal tenint en compte que cal adjuntar el justificant de pagament de la taxa, la documentació que acredita el compliment dels requisits i tota aquella informació que es consideri oportuna.

Normativa

 Ordenança fiscal núm.06, taxa per expedició de documents administratius.

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic