Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Llicència municipal d’establiments oberts al públic recreatius

És la llicència d’establiments oberts al públic en els següents casos: 
Les que no siguin comunicacions (espectacles públics i activitats recreatives musicals amb un aforament de més de 150 persones i de restauració que disposi de terrassa interior o més de 150 persones). 
Llicències d’establiments no permanents desmuntables (fires, circs). 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
La persona física o jurídica titular de l'activitat o qui exerceixi la seva representació legal.
 
Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.
 
Preu
Segons la taxa establerta en l'ordenança fiscal.
 
Observacions
La senyalització i els cartells d'informació general de caràcter fix han de ser redactats, almenys, en català, segons el que disposa l'article 32.3 de la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística.
Es recomana que, en els locals comercials de menys de 100 m2, l'itinerari i la cambra higiènica segueixin les instruccions establertes en el Decret 135/1995, de promoció de l'accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques.

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Sol·licitud de llicència d’acord amb el model normalitzat.
- Declaració/liquidació de la taxa per a la tramitació de l’expedient. 
- Fotocòpia DNI de la persona titular. En cas de societats, escriptura de constitució. En cas d’actuar amb representant, fotocòpia del DNI i acreditació de la representació amb la qual s’actua. 
- Contracte de lloguer o escriptura de compra venda del local. Declaració responsable del fet que l’establiment o activitat compleix els requisits establerts pel Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives (Decret 112/2010), segons el formulari facilitat per l’Ajuntament. 
- Còpia de la sol·licitud de la corresponent llicència d’obres o declaració de la persona titular de l'activitat conforme no ha estat necessari realitzar obres en el local on es pretén desenvolupar l'activitat. 
- Projecte tècnic, amb el contingut mínim previst per la normativa sobre prevenció i seguretat en matèria d’incendis i la seva digitalització (format PDF). 
- Memòria de seguretat, pla d’autoprotecció, memòria de mobilitat o estudi d’avaluació de la mobilitat generada, estudi d’impacte acústic i dispositiu d’assistència sanitària, redactats de conformitat amb el que disposa el Reglament d’espectacles i activitats recreatives, si s’escau, i sempre que els seus continguts no s’hagin incorporat en el projecte tècnic a què fa referència l’apartat anterior. 
- Declaració responsable de la persona titular o organitzadora, si escau, on faci constar el compromís de contractació d’una assegurança de responsabilitat civil que cobreix el risc i de disponibilitat de la finca o local. 
- Documentació requerida per la normativa sobre sorolls, escalfament, contaminació acústica, residus i vibracions, i en tot cas la que determini la normativa sobre prevenció i control ambiental segons correspongui en funció de les característiques de l’establiment i de les activitats a desenvolupar-hi. 
- Document acreditatiu de la designació per la persona sol·licitant de la llicència de la persona que ha d’assumir la responsabilitat tècnica de l’execució del projecte i que ha d’expedir la certificació que acrediti l’adequació de l’establiment a la llicència atorgada, en el qual ha de constar el nom, l’adreça i titulació i habilitació professional de la persona designada.

 

Documents

Normativa

Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives. 
Decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles i activitats recreatives.
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic