Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Llicència serveis de subministrament provisional

És la llicència que s’ha de sol·licitar per instal·lar infraestructures provisionals de serveis de subministrament d'electricitat, aigua, sanejament, telefonia o similars i que han de ser contractades mentre duri l’execució de l’obra principal, sempre que la persona promotora disposi de la llicència a què estan subjectes. 
Aquesta llicència podrà tenir un termini de vigència igual o inferior a la llicència urbanística de construcció a la qual vagi associada (entre 1 i 3 anys).

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.

Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.

Preu
Segons la taxa establerta en l'ordenança fiscal.

Observacions
Es pot realitzar consulta prèvia a través de la pàgina Web municipal, mitjançant correu electrònic o amb consulta presencial o telefònica a les dependències del Servei d’Urbanisme.

Pàgina web municipal: www.cerdanyola.cat/urbanisme
Adreça de correu electrònic: info.urbanisme@cerdanyola.cat

Telèfons del Servei d’Urbanisme:
Tel.: 93 580 88 88 ext.: 3560
Tel.: 93 591 41 22
Fax: 93 580 16 60

Formes de tramitació

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Plànol de planejament vigent a escala mínima 1/1.000 delimitant l’emplaçament objecte de l’actuació.
- Fulls d’assumeix de la direcció tècnica de l’obra visats.
- El projecte tècnic ha d’estar visat amb els plànols de l’ocupació i de l’actuació en planta i secció.
- Estudi de seguretat i salut.
- Exemplar degudament omplert del qüestionari d’Estadística, Edificació i Habitatge de la Generalitat per obres i instal·lacions de nova planta, ampliacions, rehabilitacions, reformes i enderrocs totals o parcials.
- Fotografies de la finca i de l’entorn (edificació, façanes, interiors, etc...) per poder contrastar l’estat actual dels elements urbanístics abans d’iniciar les actuacions, a fi i efecte de la futura verificació relacionada amb la devolució de les garanties de conservació dels elements urbanístics, un cop finalitzin les actuacions sol·licitades.
- Document d'acceptació de gestió de residus signat per gestor autoritzat i justificant del dipòsit de la garantia per a la gestió.
- Justificant del dipòsit de la garantia per a la conservació dels elements urbanístics.
- Justificant del pagament de les taxes i impostos corresponents a l’actuació. 
- Sol·licitud d’ocupació de la via publica, si escau.
- Si escau, informes favorables de les Administracions actuants pertinents (Diputació de Barcelona, Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola, etc.).
- Certificat de no afectació a altres instal·lacions existents durant l'execució de les obres.
 
Observacions
La normativa d’obligat compliment s’ha de justificar a la memòria del projecte amb fitxes justificatives, documents bàsics, documents reconeguts, etc.
La xarxa geodèsica local pot ser consultada a la pàgina web municipal: http://sig.cerdanyola.cat/cerdanyola/puntsgeo.php
Per obtenir el certificat municipal d’alineacions, cal presentar el plànol topogràfic visat, referenciat a la xarxa geodèsica local, en format digital (dwg).
L’arxiu en format pdf haurà d’estar correctament indexat amb els diferents apartats del projecte (marcadors).

 

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic