Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Llicència de parcel·lació

Aquest tràmit habilita a les persones sol·licitants, a la divisió d’un terreny urbà, en dos o més lots, per raó de les característiques físiques dels terrenys, de la delimitació d’aquests per vials existents o de nova creació, de la implantació de serveis o de l’edificabilitat descrita per l’operació de divisió, faciliti o tingui per finalitat facilitar la construcció d’edificacions o instal·lacions per a destinar-les a usos urbans. 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.

Preu
Segons la taxa establerta en l'ordenança fiscal.

Observacions
Es pot realitzar consulta prèvia a través de la pàgina Web municipal, mitjançant correu electrònic o amb consulta presencial o telefònica a les dependències del Servei d’Urbanisme.

Pàgina web municipal: www.cerdanyola.cat/urbanisme
Adreça de correu electrònic: info.urbanisme@cerdanyola.cat

Telèfons del Servei d’Urbanisme:
Tel.: 93 580 88 88 ext.: 3560
Tel.: 93 591 41 22
Fax: 93 580 16 60

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Autoliquidació (veure tràmit Autoliquidació de taxes urbanístiques).
- Fitxa resum de finques inicials i finques finals (veure apartat IMPRESOS). Preferentment, cal utilitzar números per a denominar les finques inicials i lletres per a les finals. 
- Certificat de domini i càrregues o nota simple informativa emesos pel Registre de la Propietat en els tres mesos anteriors a la sol·licitud.
- Projecte tècnic per duplicat, integrat pels següents documents: memòria que justifiqui el compliment dels paràmetres urbanístics, plànol de situació, plànol d’emplaçament urbanístic, plànol topogràfic visat pel Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics en Topografia, referenciat a la xarxa geodèsica local i identificant la finca o finques inicials. Ha d’incloure la totalitat dels vials amb els quals confronti, senyalant amplada de voreres i calçada i els elements urbanístics i de mobiliari urbà existent (fanals, arbres,...), així com les tanques de les finques situades a l’altre banda del carrer, plànol de finques finals proposades degudament acotades, igualment referenciat.
- CD-Rom amb els plànols topogràfics, finques inicials i finques finals en format dwg, referenciats a la xarxa geodèsica local.

ALTRES
- Certificat municipal d’alineacions, en els següents supòsits: 
a) Quan alguna de les finques tingui terrenys qualificats de sistema urbanístic (vials i altres sistemes de comunicacions, equipaments, zones verdes o serveis tècnics).
b) Quan alguna de les finques confronti amb terrenys qualificats de zona verda o equipament.
c) Quan alguna de les finques confronti o tingui terrenys situats en sòl urbanitzable o en sòl no urbanitzable.
Per obtenir aquest certificat cal presentar el títol de propietat i plànol topogràfic referenciat a la xarxa geodèsica local en paper i en format digital (dwg).

NOTA IMPORTANT
Si a la sol·licitud no s'adjunta la documentació senyalada com a imprescindible, s’haurà de completar íntegrament en deu dies. En cas contrari, es tindrà l’interessat per desistit i s’arxivaran les actuacions.
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic