Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Llicència de divisió horitzontal

Aquest tràmit habilita les persones sol·licitants, per a la constitució o la modificació d’un règim de propietat horitzontal, simple o complexa, que no estigui ja inclosa en una llicència de construcció d’un edificació. Consistirà en l’increment del nombre d’habitatges, entitats o altres elements susceptibles d’aprofitament independent respecte dels autoritzats en una llicència urbanística.
La llicència no autoritza l’execució de cap obra.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.

Preu
Segons la taxa establerta en l'ordenança fiscal.

Observacions
Es pot realitzar consulta prèvia a través de la pàgina Web municipal, mitjançant correu electrònic o amb consulta presencial o telefònica a les dependències del Servei d’Urbanisme.
Pàgina web municipal: www.cerdanyola.cat/urbanisme
Adreça de correu electrònic: info.urbanisme@cerdanyola.cat

Telèfons del Servei d’Urbanisme:
Tel.: 93 580 88 88 ext.: 3560
Tel.: 93 591 41 22
Fax: 93 580 16 60

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

Fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada.
Autoliquidació. 
Fotografies de la finca. 
Còpia de l’escriptura notarial. 
Nota simple de la finca emesa pel Registre de la Propietat. 
Documentació tècnica, visada pel col·legi oficial, integrada per:
- Certificat descriptiu de la finca: any aproximat d’acabament de la construcció i descripció de cada entitat susceptible d’aprofitament independent (situació, ús destinat i m2 construïts). En el   cas d’habitatges s’ha de justificar el compliment dels requisits mínims d’habitabilitat per a segona ocupació.
- Plànol emplaçament urbanístic en el qual s’expressi de manera clara la situació de la finca en relació amb les vies públiques i particulars (escala 1/1000).
- Plànol normatiu definint els paràmetres urbanístics (classificació del sòl, planejament vigent i qualificació del sòl).
- Plànol de cada planta objecte de divisió horitzontal, superficiat (escala 1:50 o 1:100).
- Plànol de secció (escala 1:50 o 1:100).
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic