Certificat d'adreça
Document amb informació relacionada amb la descripció d’aspectes urbanístics del municipi. Té com a objectiu qualsevol dada urbanística sol·licitada que no s’adeqüi a cap dels altres certificats.
Certificat d'antiguitat i legalitat de l'edificació
Document amb informació expressa referent a si la finca edificada ho va ser d’acord a una llicència atorgada. Informa sobre l’antiguitat, l’ús i les superfícies de la mateixa d’acord amb les dades disponibles en els arxius municipals i si existeix cap expedient obert de legalitat urbanística.
Un cop revisada la sol·licitud i comprovada la documentació disponible, els serveis tècnics podran sol·licitar documentació complementaria per tal d’emetre l’informe, com ara documentació registral i plànols amb superfícies de la situació actual de la finca realitzats per un tècnic competent.
Certificat d'aprofitament urbanístic
Document amb informació d'una sola finca o a vàries colindants, referides per la mateixa persona interessada en una mateixa sol·licitud.
Té per objecte determinar el règim jurídic de les finques: classificació del sòl, qualificació urbanística, planejament vigent en PGM o plans derivats, inclusió en sectors de planejament derivat o polígons d'actuació urbanística pendents de desenvolupar, afectacions a sistemes, condició de solar i, en definitiva, els usos i l'edificabilitat que, si s’escau, admet.
Una vegada emès, té una validesa de sis mesos.