Com sol·licitar aquest tràmit?
Abans de presentar la sol·licitud a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, sol·licita una entrevista personal amb el Programa Municipal d’Immigració.
L’equip d’Immigració t’assessorarà en el procés de sol·licitud, revisarà la teva documentació i valorarà les teves competències lingüístiques en català i castellà.
Programa Municipal d’Immigració
935 80 88 88
immigracio@cerdanyola.cat
Qui pot sol·licitar aquest tràmit?
Persona estrangera no comunitària, major d'edat(o major de 16 anys amb autorització del representant legal)empadronada a Cerdanyola del Vallès, que pretengui renovar o modificar la seva autorització de residència temporal.
La persona ha de tenir assolida una competència lingüística bàsica en català i en castellà si pot donar informació bàsica sobre si mateixa, descriure de manera senzilla aspectes de la seva experiència o entorn personal i mantenir converses breus.L
La persona usuària també pot acreditar aquesta competència lingüística mitjançant la certificació de coneixements lingüístics:
A) Pel que fa a la llengua catalana, mitjançant un certificat oficial de nivell A2 o superior emès per la Direcció General de Política Lingüística o altres organismes públics competents, o bé un certificat emès pel CNL o per entitats conveniades amb aquest ens.
B) Pel que fa a la llengua castellana, mitjançant un certificat oficial de nivell A2 o superior emès pel Departament d’Ensenyament, per un altre organisme públic competent o bé per entitats conveniades amb aquests organismes.
Si la persona interessada no compleix algun d’aquests requisits, l’ajuntament competent emetrà proposta desfavorable motivant-la en la inadequació de la sol·licitud.