Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Baixa al Padró Municipal d'Habitants per trasllat a l'estranger

Es tracta de la comunicació de baixa de la inscripció padronal de persones estrangeres que marxen a viure a l'estranger.
 
En el cas de persones de nacionalitat espanyola que marxen a viure a l’estranger, la baixa es tramitarà mitjançant la inscripció en el registre de matrícula consular al país de destinació (ambaixada o consulat).

Tramitació

Qui ho pot demanar?
- La persona interessada major d'edat no incapacitada per a l’exercici de la seva capacitat jurídica o menor emancipat, de nacionalitat no espanyola.
- Les persones progenitores o representants legals de persones menors d'edat o de persones incapacitades per a l’exercici de la seva capacitat jurídica.

Quan es pot demanar?
Quan es conegui la data de marxa a l'estranger.

Preu
Aquest tràmit és gratuït.

 

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

Cal tenir present:
La documentació ha de ser original i en els idiomes oficias: català i castella.
 
Cal aportar:
Documentació d'identitat en vigor de totes les persones majors d'edat afectades pel tràmit:
- Targeta de residència o passaport
 
Documentació d'identificació personal de totes les persones menors d'edat afectades pel tràmit:
- Targeta de residència o passaport. Si a la documentació del menor no surten totes les dades de les persones progenitores, caldrà aportar el llibre de família o inscripció de naixement del país d'origen o passaport de les persones progenitores a on constin incloses totes les dades de l'infant.
 
Si el tràmit el fa una tercera persona en representació de la persona interessada:
- La documentació descrita anteriorment.
- El model "Autorització del representant" que trobareu a l'apartat "Documents relacionats" d'aquest tràmit concret .
- L'original de la documentació identificativa de la persona interessada representada.

Normativa

Termini de resolució:
Tres mesos

Normativa:
Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonómica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal (BOE 02/05/2020).
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic