Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Actualització de dades personals en el Padró Municipal d'Habitants

Consisteix en la variació d'alguna de les següents dades personals que consten en el PMH:
  • Nom i cognoms
  • Sexe
  • Data de naixement
  • Municipi i província de naixement (només els nascuts a Espanya)
  • País de naixement
  • Nacionalitat
  • Nivell d'estudis

Tramitació

Qui ho pot demanar?
- La persona interessada major d'edat no incapacitada per a l’exercici de la seva capacitat jurídica o menor emancipat-ada.
- Les persones representants legals de menors d'edat i les representants de persones incapacitades per a l’exercici de la seva capacitat jurídica.
- Les persones majors de 16 anys.
- Les persones majors d'edat poden demanar l’actualització de dades amb autorització expressa de qualsevol altra persona major d'edat.

Quan es pot demanar?
Quan es produeixi el canvi de la dada personal i es pugui justificar documentalment.

Preu
Aquest tràmit tràmit és gratuït.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

Cal tenir present:
- Els documents s'accepten en els idiomes oficials: català i castellà.
- La documentació ha de ser original.
- La validesa de l'autorització és d'un mes a partir de la data que consti al document.
 
Cal aportar:
- Model de sol·licitud d'actualització de dades personals padronals.
- Documentació acreditativa de les dades que cal modificar.
 
Documentació per a persones representants:
- Document judicial de l'acceptació de la tutela legal o escriptures de poders notarials.
- Document d'identificació personal de la persona autoritzada.
- Fotocòpia del document d'identificació personal de la persona autoritzant.

Normativa

Termini de resolució:  
Tres mesos
 
Normativa:
Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonómica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal (BOE 02/05/2020).
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic