Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Targeta provisional d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda

Sol·licitud de la targeta d'aparcament provisional per a persones amb mobilitat reduïda
Les persones que presenten mobilitat reduïda, encara que no hagi estat dictaminada oficialment, a causa de malaltia o patologia d'extrema gravetat que suposi fefaentment una reducció substancial de l'esperança de vida, poden sol·licitar la targeta d'aparcament provisional al seu ajuntament per facilitar la circulació, l'autonomia personal i la integració social i professional
 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Persones empadronades al municipi que presenten mobilitat reduïda, encara que no hagi estat dictaminada oficialment, a causa de malaltia o patologia d'extrema gravetat que suposi fefaentment una reducció substancial de l'esperança de vida que es consideri normal per a la seva edat i demés condicions personals, i que no permeti tramitar en temps la sol·licitud ordinària de la targeta d'aparcament
 
Quan es pot demanar:
Durant tot l'any
 
Preu:
Tràmit gratuït

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

Sol·licitud de la targeta d'aparcament provisional a l'ens local, de la Generalitat de Catalunya 
 
- 1 fotografia del tipus carnet
 
- Informe mèdic, emplenat pel Servei Públic de Salut (FULL ANEX)

Normativa

Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accessibilitat.
 
Decret 97/2002, de 5 de març, sobre la targeta d'aparcament per a persones amb disminució i altres mesures adreçades a facilitar el desplaçament de les persones amb mobilitat reduïda.
 
Reial Decret 1056/2014, de 12 de desembre pel qual es regulen les condicions bàsiques d'emissió i ús de la targeta d'estacionament per a persones amb discapacitat.
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic