Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Sol·licitud de terrassa

Sol·licitud de llicència per a la instal·lació d'una terrassa a la via pública.
 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Els titulars de bars o altres establiments de restauració ubicats al municipi de Cerdanyola del Vallès.
 
Preu 
Ordenança fiscal núm. 15
 
a) Vetlladors, taules de cafè i cadires:
• d'abril a setembre m2/dia ....................... 0’26€
• resta de l'any m2/dia .......  ...................... 0’11€
• concessió anyal m2/dia........................... 0,15€

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

Documentació que cal aportar per la terrassa:

- Plànol de situació del local, que haurà d’incorporar la indicació de la ubicació de la terrassa i distància
a que es troben els habitatges més propers.

- Plànol de planta de la terrassa, amb indicació de la superfície a ocupar núm. de mòdul bàsic o reduït.

En el plànol s’haurà d’assenyalar els elements de mobiliari urbà que poguessin existir en la zona
d’influència de la terrassa, mobiliari auxiliar a instal·lar.
 
- Pòlissa vigent d’assegurança de responsabilitat civil del local extensiva als elements instal·lats a la
terrassa.

Documentació que cal aportar per la instal·lació de para-sols i/o il·luminació:
 
- En cas de tenir prevista la instal·lació de para-sols a l’àmbit de la terrassa caldrà presentar:

   1.Memòria tècnica que permeti validar les condicions de l’ancoratge del para-sol a la via pública.     

   2.Declaració responsable d’un tècnic competent i de la persona titular de l’establiment que assumeixi la correcta estabilitat del para-sol, el suport i l’ancoratge.

- En cas d’instal·lar elements d’il·luminació que no siguin autònoms:

  1.Memòria tècnica que indiqui que es disposa d’una connexió amb circuït independent des de quadre elèctric i amb proteccions segons el Reglament electrònic de Baixa Tensió.

 

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic