Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic

La persona interessada comunica l'inici i modificació substancial d'una activitat econòmica inclosa en l'annex de la Llei 18/2020, del 28 de desembre de facilitació de l'activitat econòmica i s'adjunta certificat tècnic acreditatiu del compliment dels requisits necessaris que estableix la noramativa vigent per a l'exercici de l'activitat.

Requisits previs:
- Disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia d’obres quan correspongui.
- L’activitat a desenvolupar ha de ser compatible amb el planejament urbanístic.
- Disposar del certificat tècnic justificatiu del compliment de la normativa que regeix l’activitat, instal·lació o establiment, signat per personal tècnic.
- Disposar de tots els títols necessaris per l'exercici de l'activitat.
- Haver fet el pagament de la taxa municipal associada a aquest tràmit.

 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment.

Quan es pot demanar?
Cal presentar-la abans d'iniciar l’activitat i un cop finalitzades les obres i les instal·lacions necessàries per dur-la a terme i sempre i quan la intervenció prèvia preceptiva segons la normativa sectorial hagi finalitzat favorablement.

Preu
Segons la taxa establerta en l'ordenança fiscal.

Termini de resolució
No hi ha resolució. Les comunicacions presentades d’acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada a la finestreta única empresarial de l’Ajuntament, l’OGE o el Canal Empresa, moment a partir del qual es pot exercir l’activitat comunicada, sempre que es disposi del comprovant de pagament de la taxa corresponent. La presentació de la comunicació faculta a l’Administració per verificar la conformitat de les dades que s’hi contenen.

Silenci administratiu
No opera.

Observacions
La comunicació no atorga a la persona o empresa titular de l'activitat facultats sobre el domini públic, el servei públic o els béns col·lectius, ni dona cobertura a efectes contraris a l'ordenament vigent.

Si en la revisió del compliment dels requisits formals i/o materials de la comunicació es detecta una inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o manca de documentació necessària per a l'inici de l'activitat, es podrà iniciar un procediment d’esmena. L’Ajuntament podrà incorporar l’activitat en un pla d’inspecció per a verificar el compliment dels requisits i la normativa sectorial aplicable.

Formes de tramitació

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Comunicació d'acord amb model normalitzat.
- Certificat del personal tècnic competent que sigui responsable de la posada en funcionament de l'activitat.
- Justificant del pagament de la taxa corresponent.

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic