Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Inscripció a les activitats i cursos de l'Escola d'Arts de l'Ateneu

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona interessada.
 
Quan es pot demanar?
Durant el termini establer de preinscripció o durant el curs si hi ha plaça.
 
Preu 
El preu públic del curs o activitat formativa concreta. És imprescindicle la comunicació de les dades bancàries atès que el pagament es fa mitjançant domiciliació bancària. Com excepció, no s'ha de domiciliar el pagament dels cursos monogràfics.
 
Reduccions o bonificacions
És d'aplicació la reducció de quotes regulada per la Tarifació Social, que requerirà una sol·licitud específica en aquest sentit.
És d'aplicació la bonificació del 30% de l'import del curs per motius de discapacitat superior al 33 %.
Ambdues reduccions estan previstes i regulades a l'Ordenança Municipal núm. 43.
 
Més informació
Per conèixer l’oferta concreta de cursos i activitats formatives existent cal adreçar-se a l’Ateneu al c. Indústria 38-40.
També es pot consultar al web municipal o sol·licitar-la per correu electrònic a través del web municipal o bé a: escolaartsateneu@cerdanyola.cat.
 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Fotocòpia del DNI de la persona interessada. 

- Fococòpia del document acreditatiu de la discapacitat, si escau.

 

DOCUMENTACIÓ EN CAS DE MENORS D'EDAT

- Fotocòpia del DNI d'una de les persones progenitores o que exerceixi la tutoria legal de l’infant.

- Fotocopia del llibre de família o certificat de naixement.

- Fotocòpia del full a on consten les vacunes del llibre de vacunacions.

- Fococòpia del document acreditatiu de la discapacitat, si escau.

 

 

 

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic