Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Targeta d'aparcament individual/col·lectiu per a persones amb mobilitat reduïda

Sol·licitud de la targeta d'aparcament individual/col·lectiu per a persones amb mobilitat reduïda.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona resident al municipi que tingui com a mínim un 33% de disminució i que tingui reconeguda per la Generalitat de Catalunya la mobilitat reduïda o qualsevol dels altres requisits establerts a la normativa vigent.
 
Preu 
Tràmit gratuït.
 
Observacions
La targeta d'aparcament caducarà als deu anys de la seva concessió o bé en el termini que hi hagi indicat a la pròpia targeta.
No s'admet cap altre certificat de discapacitat llevat del de mobilitat reduïda emès per l'ICASS (institut Català d'Assistència i Serveis Socials) de la Generalitat de Catalunya.
El termini màxim de resolució i notificació d'aquesta sol·licitud és de quatre mesos i el sentit del silenci administratiu és desestimatori.

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

DNI de la persona titular. Dues fotografies tipus carnet de la persona titular de la targeta. En el cas que la persona titular sigui conductor/a, fotocòpia del permís de conduir.Certificat de discapacitat del Servei de Valoració i Orientació de l'ICASS que acrediti la superació del barem de mobilitat o l'acompliment del requisit al qual es refereix l'article 3.3 del Decret 97/2002 de 5 de març. Acreditació de representació legal en cas que la persona titular sigui menor d'edat o incapacitada i la persona representant no sigui el pare o la mare. Per a la RENOVACIÓ de la targeta cal afegir als documents anteriors fotocòpia de la targeta caducada. En cas de sol·licitud de DUPLICAT amb motiu de robatori o pèrdua de la targeta cal afegir als documents anteriors la denúncia presentada.
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic