Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Convocatòries de selecció de personal

Convocatòries de selecció de personal.
La participació en un procés selectiu de personal treballador requereix dos tràmits:
1.  La sol·licitud del full d'autoliquidació de la taxa corresponent i el seu pagament. Aquest document es pot sol·licitar en el tràmit AUTOLIQUIDACIONS DE CONVOCATÒRIES DE RECURSOS HUMANS. Cal tenir en compte que atès que el pagament de la taxa és requisit obligatori per a l’admissió en la convocatòria, cal demanar el full d'autoliquidació dintre del termini d’inscripció a aquesta.
2. La inscripció a la convocatòria mitjançant aquest tràmit.
 
 
Import dels drets examen processos selectius i/o promoció interna segons ordenança municipal núm. 6:
 
Grup A1/L1 30,86€
Grup A2/L2 30,46€
Grup B 30,46€
Grup C1/L3 20,56€
Grup C2/L4 15,45€
Grup sense titulació 10,29€
 
Estan exempts del pagament de la taxa per drets d’examen, les persones que es trobin en situació de desocupació o atur i que no rebin cap prestació econòmica o, en cas de rebre-la, aquesta sigui d’import igual o inferior al Salari Mínim Interprofessional. Per justificar l’exempció cal aportar el certificat emès per l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) o de l’INEM que acrediti l’acompliment del requisit.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física que vulgui participar en un procès de selecció de personal.

Quan es pot demanar?
Dintre del termini de la convocatòria.

Preu
L'import establert a la convocatòria.

Observacions
Abans de fer l'inscripció a la convocatòria cal haver fet el pagament de la taxa. 

En cas que la persona interessada decideixi renunciar a la seva participació en el procés selectiu una vegada ja hagi rebut el full de pagament de la taxa o, fins i tot, quan ja hagi fet el pagament, és imprescindible la comunicació aquesta renúncia mitjançant el tràmit INSTÀNCIA GENÈRICA DE RECURSOS HUMANS per tal procedir a l’anul·lació de la taxa o a la devolució de l’import pagat.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic