Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Volant - Certificat individual d'empadronament

- El volant d'empadronament és un document de caràcter informatiu en relació amb la residència i el domicili habitual d'una persona resident en el municipi. El lliurament d’aquest document és immediat. Habitualment és acceptat per a la majoria de tràmits en els quals es requereix acreditació de la residència i del domicili habitual. 
El termini de validesa del volant de convivència l'estableix l'Administració que el demana i comença a comptar des de la data d'expedició, però amb caràcter general té una validesa de tres mesos.
- El certificat d'empadronament és un document de caràcter públic i fefaent per a tots els efectes administratius en relació a la residència i el domicili habitual de persones en el municipi. El lliurament d’aquest document es fa en un termini aproximat de set dies, ja que requereix la signatura de la Secretaria General.

 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
- Persones majors de 16 anys no incapacitades per a l’exercici de la seva capacitat jurídica.
- En cas de sol·licitud de documents padronals de persones menors d’edat, la tramitació haurà de fer-la una de les persones progenitores, sempre que la persona que demana el document figuri empadronada en el mateix domicili que l’infant. 
- Les persones majors d'edat poden demanar aquest document mitjançant altra persona major d'edat expressament autoritzada.
 
Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.
 
Preu 
Aquest tràmit és gratuït

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Document d’identitat de la persona interessada.
- En cas de sol·licitud presencial amb representanció, cal autorització de signada per la persona major d'edat sol·licitant i acompanyada d'una fotocòpia del seu document d'identificació. 
- En cas de menors de 16 anys també cal aportar documentació identificativa del menor i llibre de familia o certificat de naixement per acreditar la filiació.

Normativa

Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonómica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal (BOE 02/05/2020).
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic