Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Informe d'habitatge per a renovació de residència per reagrupament familiar de persones estrangeres

Tramitació

 

Qui ho pot demanar?
La persona estrangera que ha reagrupat la seva família i a la qual li caduca l’autorització de residència per reagrupament i ja no viu al mateix habitatge que va acreditar en el moment del reagrupament. L’informe d'adequació de l’habitatge és indispensable per sol·licitar la renovació de residència per reagrupament familiar.

Quan es pot demanar
Quan arribi el moment de renovar l'autorització de residència.

Preu
Taxa fixada per la Generalitat de Catalunya.


Observacions
Abans de presentar la sol·licitud a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, cal sol·licitar una entrevista personal amb el Servei Municipal d’Immigració que assessora en el procés de sol·licitud, revisa la documentació. L’Ajuntament disposa de 30 dies hàbils per a la realització de l’inspecció ocular de l'habitatge i del document proposta per enviar a la Direcció General per a la Immigració.

En algun moment del procés un tècnic municipal haurà de fer una visita a l'habitatge.

Per a qualsevol tipus de consulta, la persona interessada es pot adreçar a:
PROGRAMA MUNICIPAL D'IMMIGRACIÓ
av. Espanya 6-C. Àrea Social
tlf: 93 580 88 88 ext. 4008

correu electrònic: immigracio@cerdanyola.cat

Emissió i notificació de l'informe
El Departament de Benestar Social i Família, mitjançant la Direcció General per a la Immigració, emetrà un informe d’adequació de l’habitatge favorable o desfavorable en funció de la idoneïtat per atendre les necessitats del reagrupant i les dels familiars reagrupats.
L’informe es fonamentarà en la documentació que acompanyi la sol·licitud, en l'informe tècnic elaborat per l’Ajuntament on la persona reagrupant tingui el seu domicili habitual i, si escau, en la informació consultada a altres Administracions o organismes. Aquest informe s’enviarà a la persona estrangera sol·licitant per via postal o via electrònica segons el que s’hagi fet constar en el formulari de sol·licitud.

Informació d'interès sobre l'estat de tramitació de l'informe
Transcorreguts 30 dies hàbils des de la data de presentació de la sol·licitud, i en cas de no haver rebut notificació de l’informe sol·licitat, podeu consultar l’estat de la tramitació trucant al telèfon 012.

 

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Més informació

TAXA DE L'INFORME
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic