Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Targeta d'aparcament individual o col·lectiu per a persones amb mobilitat reduïda

Pot sol·licitar aquesta targeta qualsevol persona empadronada a Cerdanyola del Vallès i ternir reconeguda per la Generalitat de Catalunya una discapacitat d'un mínima del 33% de mobilitat reduïda o qualsevol dels altres requisits establerts a la normativa vigent. Només s'admet el certificat de discapacitat de mobilitat reduïda emès per l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials de la Generalitat de Catalunya (ICASS).

El termini màxim de resolució i notificació d'aquesta sol·licitud és de quatre mesos i el sentit del silenci administratiu és desestimatori.

La targeta d'aparcament caducarà als deu anys de la seva concessió o bé en el termini que s'indiqui a la pròpia targeta.

 

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona resident a Cerdanyola que compleixi els requisits.
 
Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.
 
Preu 
Aquest tràmit és gratuït.
 
 
 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Dues fotografies tipus carnet de la persona titular de la targeta.
- DNI de la persona titular.
- Dues fotografies tipus carnet de la persona titular de la targeta.
- En el cas que la persona titular sigui conductora, fotocòpia del permís de conduir.
- Certificat de discapacitat del Servei de Valoració i Orientació de l'ICASS que acrediti la superació del barem de mobilitat o l'acompliment del requisit al qual es refereix l'article 3.3 del Decret 97/2002 de 5 de març.
- Acreditació de representació legal en cas que la persona titular sigui menor d'edat o incapacitada i la persona representant no sigui el pare o la mare.
- Per a la RENOVACIÓ de la targeta cal afegir als documents anteriors fotocòpia de la targeta caducada.
- En cas de sol·licitud de DUPLICAT amb motiu de robatori o pèrdua de la targeta cal afegir als documents anteriors la denúncia presentada.
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic