Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Alta, baixa o modificació de dades en el registre municipal d'entitats ciutadanes

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol associació o entitat de la ciutat, sigui de veïnat, cultural, recreativa, esportiva, juvenil, de gent gran, de cooperació internacional, etc.

Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.

Preu
Aquest tràmit és gratuït.

Observacions
Per poder participar en les convocatòries de subvencions adreçades a les associacions de la ciutat cal que les entitats sol·licitants estiguin prèviament inscrites en aquest registre.

Per sol·licitar la inscripció en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes cal que l'entitat estigui escrita prèviament al Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o resolució d'inscripció equivalent. Per a més informació en relació amb aquest registre, podeu contactar amb el Servei d'Atenció al Ciutadà de la Generalitat de Catalunya trucant al 012.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

 
Per tramitar la inscripció:  
 
- Acta fundacional de l’associació.  
- Estatuts.  
- Número d'inscripció en el Registre General d'Associacions de la Generalitat o Resolució d’inscripció equivalent.  
- Targeta d’identificació fiscal.  
- Certificat referent a les pesones components de la Junta Directiva i del Programa Anual d’Activitats.  
- Certificat del nombre de persones sòcies de la entitat.
 
Per tramitar la baixa:  
 
- Acta de l’assemblea en la qual es va acordar la dissolució de l’associació o la decisió de donar-se de baixa del Registre. 
- Com a alternativa, certificat emès per la Secretaria de la Junta de l’entitat amb el vist-i-plau de la Presidència amb la decisió esmentada. 
 
Per modificar alguna dada: 
 
- La documentació que acrediti les modificacions concretes que es volen fer.
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic