Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat 2. Volant o certificat domiciliari (col·lectiu de domicili o convivència)

El volant d’empadronament col·lectiu és el document que informa de totes les persones que figuren empadronades en un domicili; malgrat que el padró d'habitants no acredita convivència,  també es denomina "volant de convivència". Aquest document és el que cal per a la majoria de tràmits en les Administracions i s'emet en el moment de la demanda.
El termini de validesa del volant de convivència l'estableix l'Administració que el demana i comença a comptar des de la data d'expedició, però amb caràcter general té una validesa de tres mesos.
El certificat d'empadronament és un document de caràcter públic i fefaent per a tots els efectes administratius en relació amb la residència i el domicili habitual de persones en el municipi.
 
 

 

Tramitació

Qui ho pot demanar ?
- Persones majors de 16 anys no incapacitades per a l’exercici de la seva capacitat jurídica.
- Persones representants legals del menors d'edat o de persones incapacitades legalment.
Les persones majors d'edat poden autoritzar a d'altra, major de 16 anys, a demanar el seu volant o certificat d'empadronament.
 
Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.
 
Preu 
Aquest tràmit és gratuït.

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Document d’identitat de la persona interessada.
- En cas de sol·licitud presencial amb representació, autorització signada per la persona major d'edat sol·licitant i acompanyada d'una fotocòpia del seu document d'identificació.
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic