Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Autoliquidació de taxa per a processos selectius de personal treballador

La participació en un procés selectiu de personal treballador requereix dos tràmits:

1. La sol·licitud del full d'autoliquidació de la taxa i el seu pagament. Cal tenir en compte que atès que el pagament de la taxa és requisit obligatori per a l’admissió en la convocatòria, cal demanar el full de liquidació dintre del termini d’inscripció a aquesta.
2. La inscripció a la convocatòria mitjançant el tràmit Convocatòries de selecció de personal.


L'import dels drets examen processos selectius i/o promoció interna, segons ordenança municipal núm. 6, són:

Grup A1/L1 -             31,63€
Grup A2/L2 -             31,22€
Grup B -                    31,22€
Grup C1/L3 -             21,07€
Grup C2/L4 -             15,84€
Grup sense titulació - 10,55€

Estan exempts del pagament de la taxa per drets d’examen, les persones que es trobin en situació de desocupació o atur i que no rebin cap prestació econòmica o, en cas de rebre-la, aquesta sigui d’import igual o inferior al Salari Mínim Interprofessional. Per justificar l’exempció cal aportar el certificat emès per l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) o de l’INEM que acrediti l’acompliment del requisit.

En cas que la persona interessada decideixi renunciar a la seva participació en el procés selectiu una vegada ja hagi rebut el full de pagament de la taxa o, fins i tot, quan ja hagi fet el pagament, és imprescindible la comunicació d'aquesta renúncia mitjançant el tràmit Instància genèrica de Recursos Humans per tal de procedir a l’anul·lació de la taxa o a la devolució de l’import pagat, si escau.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física.

Quan es pot demanar?
Dintre del termini de la convocatòria.

Preu
L'import establert a la convocatòria.

Com es pot demanar?
Es recomana consultar en el web municipal l'apartat de l'oferta pública de la SEU ELECTRÒNICA per tal de conèixer la informació referent a la convocatòria en la qual es vol participar (codi, descripció del lloc de treball o plaça, import de la taxa, termini d’inscripció, etc.).

PAS 1. Sol·licitud d’autoliquidació de la taxa.
Mitjançant la pestanya TRAMITAR AMB CERTIFICAT d’aquesta pantalla, emplenar les dades d’aquesta sol·licitud i trametre-la a l’Ajuntament.

PAS 2. L’Oficina d’Atenció Ciutadana remetrà el més aviat possible el full de pagament al correu electrònic que s’hagi fet constar a la sol·licitud.

PAS 3. El pagament de la taxa s’ha de fer en el termini de deu dies des de la seva emissió i es pot fer presencialment a qualsevol entitat bancària, mitjançant caixer automàtic o banca electrònica.

Una vegada fet el pagament, ja es pot procedir a fer la inscripció a la convocatòria mitjançant el tràmit Convocatòries de selecció de personal tenint en compte que cal adjuntar el justificant de pagament de la taxa, la documentació que acredita el compliment dels requisits i tota aquella informació que es consideri oportuna.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Normativa

Ordenança fiscal núm.06, taxa per expedició de documents administratius. 

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic