Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Renovació de la inscripció en el Padró Municipal d'Habitants

És el tràmit padronal per constatar la residència efectiva –dos anys després de la seva inscripció padronal– de persones amb nacionalitat de països no membres de la Unió Europea sense autorització de residència permanent. La renovació de la inscripció padronal es realitza amb la ratificació de les dades padronals i manifestació expressa de la persona mitjançant la seva compareixença davant el personal municipal.
En cas de no renovació de la inscripció padronal, automàticament es produeix la baixa de la inscripció en el padró municipal per caducitat d'aquesta. 
L'Ajuntament remet una carta informativa a aquelles persones estrangeres no comunitàries per avisar que han de renovar la residència al Padró Municipal d'Habitants.
Aquest tràmit només es por realitzar de manera presencial.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
- La persona que ha rebut comunicació de l'Ajuntament informant de tenir pendent de confirmar la seva residència a Cerdanyola del Vallès, sense ser un requisit haver rebut la comunicació informativa. Aquest tràmit padronal només pot ser realitzat per la persona a la qual li correspon fer la renovació padronal, sense possibilitat de fer-la mitjançant autorització a una tercera persona.
- En cas de tractar-se de renovació padronal de persones menors d’edat, aquest tràmit només podran realitzar-lo les persones progenitores o tutores legals de l'infant.
 
Quan es pot demanar?
Abans de la caducitat de la inscripció padronal.
 
Preu 
El tràmit és gratuït.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

Documentació que cal aportar

- Persones majors d'edat:
- Original del passaport o NIE.
 
- Persones menors d'edat:
- Original de passaport o NIE.
- Llibre de família, passaport compartit, etc. 
 
Cal tenir present:
- La documentació ha de ser original i ha d’estar en vigor.
- Els documents s'accepten en els idiomes oficials: català i castellà.
- És aconsellable portar la carta de l'Ajuntament.
 
Observacions
El termini de resolució és de tres mesos.

Normativa

Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonómica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal (BOE 02/05/2020).
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic