Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Activitats innòcues

Comunicació prèvia de l’exercici d’activitats i instal·lacions que no siguin susceptibles d’afectar al medi ambient, la seguretat o la salut de les persones, la flora, la fauna o els béns i no estiguin regulades en la Llei 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica, la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental d'activitats de Catalunya, la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives, i altra normativa sectorial.

La senyalització i els cartells d'informació general de caràcter fix han de ser redactats, almenys en català, segons el que disposa l'article 32.3 de la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística.
Es recomana que, en els locals comercials de menys de 100 m2, l'itinerari i la cambra higiènica segueixin les instruccions establertes en el Decret 135/1995, de promoció de l'accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques.

Tramitació

Qui ho pot demanar?
La persona titular de l'activitat o la seva representant legal.
 
Quan es pot demanar?
Quan es consideri oportú.
 
Preu 
La taxa establerta a l'ordenança fiscal.
 
 
 

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) CENTRAL
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
    Dimarts i dijous de 15 a 18 hores
    Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost)
    De dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Serraparera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Guiera
    Horari d'hivern (de l'1 de setembre al 30 de juny) 
    Dimarts i Dijous de 8:30 a 14:30 hores
    Horari d'estiu: Romandrà tancada
     
    Per fer la tramitació presencial cal demanar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web https://citaprevia.ubintia.com/cerdanyola i portar els impressos de la sol·licitud i la documentació indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

     

  • Electrònica
    Servei de 24 hores al dia, 365 dies a l'any
     
    Per iniciar la tramitació electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT.
     
    S'obrirà un formulari electrònic que us permetrà fer un tràmit en nom propi o en representació d'una altra persona, pel que necessitareu una autorització de representació.
     
    No us oblideu d'adjuntar la documentació requerida per aquest tràmit, que estarà indicada a l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Documentació que cal aportar

- Sol·licitud amb model normalitzat.
- Declaració/liquidació de la taxa per a la tramitació de l’expedient.
- Còpia de la llicència d’obres o, si la posada en marxa de l'activitat no necessita de la realització de cap obra, declaració responsable de la persona titular de l'activitat conforme no és necessari realitzar obres en el local on es pretén desenvolupar l'activitat. 
- Memòria o projecte tècnic; en el cas de fer el tràmit presencialment, cal lliurar dos exemplars. 
- Plànol d’emplaçament a escala 1:500. Plànol de planta del local amb les instal·lacions, a escala 1:50, 1:100 o 1:200.
- Certificat tècnic que acrediti que les instal·lacions i l’activitat compleixen la normativa i condicions de seguretat, salubritat i tranquil·litat urbanístiques i les específiques de l'activitat concreta que es pretengui dur a terme, així com les ordenances municipals.

Normativa

Art. 96 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
 
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Pl. Francesc Layret, s/n
08290 Cerdanyola del Vallès
Tel. 935 80 88 88
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic