La participació en un procés selectiu de personal treballador requereix dos tràmits:
1. La sol·licitud del full d'autoliquidació de la taxa i el seu pagament. Cal tenir en compte que atès que el pagament de la taxa és requisit obligatori per a l’admissió en la convocatòria, cal demanar el full de liquidació dintre del termini d’inscripció a aquesta.
2. La inscripció a la convocatòria mitjançant el tràmit Convocatòries de selecció de personal.
L'import dels drets examen processos selectius i/o promoció interna, segons ordenança municipal núm. 6, són:
Grup A1/L1 - 30,86€
Grup A2/L2 - 30,46€
Grup B - 30,46€
Grup C1/L3 - 20,56€
Grup C2/L4 - 15,45€
Grup sense titulació - 10,29€
Estan exempts del pagament de la taxa per drets d’examen, les persones que es trobin en situació de desocupació o atur i que no rebin cap prestació econòmica o, en cas de rebre-la, aquesta sigui d’import igual o inferior al Salari Mínim Interprofessional. Per justificar l’exempció cal aportar el certificat emès per l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) o de l’INEM que acrediti l’acompliment del requisit.
En cas que la persona interessada decideixi renunciar a la seva participació en el procés selectiu una vegada ja hagi rebut el full de pagament de la taxa o, fins i tot, quan ja hagi fet el pagament, és imprescindible la comunicació d'aquesta renúncia mitjançant el tràmit Instància genèrica de Recursos Humans per tal de procedir a l’anul·lació de la taxa o a la devolució de l’import pagat, si escau.
Tramitació
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física.
Quan es pot demanar?
Dintre del termini de la convocatòria.
Preu
L'import establert a la convocatòria.
Com es pot demanar?
Es recomana consultar en el web municipal l'apartat de l'oferta pública de la SEU ELECTRÒNICA per tal de conèixer la informació referent a la convocatòria en la qual es vol participar (codi, descripció del lloc de treball o plaça, import de la taxa, termini d’inscripció, etc.).
PAS 1. Sol·licitud d’autoliquidació de la taxa.
Mitjançant la pestanya TRAMITAR AMB CERTIFICAT d’aquesta pantalla, emplenar les dades d’aquesta sol·licitud i trametre-la a l’Ajuntament.
PAS 2. L’Oficina d’Atenció Ciutadana remetrà el més aviat possible el full de pagament al correu electrònic que s’hagi fet constar a la sol·licitud.
PAS 3. El pagament de la taxa s’ha de fer en el termini de deu dies des de la seva emissió i es pot fer presencialment a qualsevol entitat bancària, mitjançant caixer automàtic o banca electrònica.
Una vegada fet el pagament, ja es pot procedir a fer la inscripció a la convocatòria mitjançant el tràmit Convocatòries de selecció de personal tenint en compte que cal adjuntar el justificant de pagament de la taxa, la documentació que acredita el compliment dels requisits i tota aquella informació que es consideri oportuna.